Webbsök

Läsförståelse genom strukturerade textsamtal : för elever som behöver särskilt stöd
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eab
Författare/Namn
Titel
  • Läsförståelse genom strukturerade textsamtal : för elever som behöver särskilt stöd
Utgivning, förlag, etc.
  • Natur Kultur Läromedel Stockholm : 2011
SAB Klassning
Omfång
  • 147 s. : ill.
Serie
Medarbetare
ISBN
  • 978-91-27-42368-8
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00001633cam 122004457a 4500
*001144931
*00520111018184238.0
*008110920s2011    sw ||||e     |00| 0|swe c
*020  $a978-91-27-42368-8
*035  $a(SE-LIBR)12305198$x12305198
*08204$a371.9144$223
*084  $aEu$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aReichenberg, Monica
*24510$aLäsförståelse genom strukturerade textsamtal :$bför elever som behöver särskilt stöd /$cMonica Reichenberg och Ingvar Lundberg
*260  $aStockholm :$bNatur Kultur Läromedel$c2011
*300  $a147 s. :$bill.
*4900 $aLärare lär
*592  $aClip2MM$b2011-10-27
*7001 $aLundberg, Ingvar$4aut
*850  $aLoBj
*852  $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

MTM:s talboksannotation: Att kunna läsa är inte bara fråga om att identifiera skrivandet. Utan förståelse kan man inte ta till sig en texts budskap. Författarna visar att även elever med betydande svårigheter har stor utvecklingspotential i fråga om att förstå skrift. Systematiska textsamtal leder till framgång, särskilt när det gäller att förstå faktatexter

Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
B ex 1Tillgängligt Bjärred vuxenavdelningEab