Hylla
Författare/Namn
Titel Marknadsföring för småföretag
Utgivning, förlag, etc. Björn Lundén information, Näsviken : 2015
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Allmän
Anmärkning: Innehåll Marknadsstrategier och marknadstaktik -- Säljande annonser -- Direktreklam -- Internet i marknadsföring en -- E-post i marknadsföring en -- Telemarketing -- Konsten att anlita rätt reklambyrå -- Marknadsplan -- Kundvård -- Företagets profil och position -- Intern marknadsföring -- Skatteregler - sponsring, representation mm -- Tillåtet och otillåtet i marknadsföring en --
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*00010556cam a2202077 a 4500
*001188072
*00520171221143111.0
*008150121s2015 sw ||||e||||||000 0|swe|c
*020 $a9789170279515
*035 $a(BOKR)9789170279515
*035 $a(SE-LIBR)17414559
*041 $aswe
*08204$a658.8$223/swe
*084 $aQblb$2kssb/8
*1001 $aLundén, Björn,$d1944-
*24510$aMarknadsföring för småföretag /$cav Björn Lundén och Ulf [Bokelund] Svensson
*250 $a9. uppl.
*264 1$aNäsviken :$bBjörn Lundén information,$c2015
*300 $a151 s.$bill.$c23 cm
*500 $5Li$aPliktex.
*5058 $aMarknadsstrategier och marknadstaktik -- Säljande annonser -- Direktreklam -- Internet i marknadsföring en -- E-post i marknadsföring en -- Telemarketing -- Konsten att anlita rätt reklambyrå -- Marknadsplan -- Kundvård -- Företagets profil och position -- Intern marknadsföring -- Skatteregler - sponsring, representation mm -- Tillåtet och otillåtet i marknadsföring en --
*650 7$aMarknadsföring
*650 7$aSmåföretag
*650 0$aMarketing
*650 0$aSmall business
*653 $aMarknadsföring
*653 $aSmåföretag
*653 $aMarketing
*653 $aSmall business
*7001 $aBokelund Svensson, Ulf,$d1967-$4aut$0https://libris.kb.se/rp356n293jxrv6t#it
*852 $cQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Om boken 7 Först litet teori 9 Vad är marknadsföring? 10 Affärsidén - hur du löser ett problem 13 Planera företagets marknadsföring 16 Kunskapsföretagets marknadsföring 19 Image och profil 23 Hur ser du ut? 24 Etik och miljö 27 Din position på marknaden 29 De anställda 30 Kunderna 33 Vem är din kund? 34 Marknads- och kundundersökningar 36 Kundvård 38 Representation 41 Kunduttalanden 44 Hur du påverkar kunderna 46 De olika sätten att nå ut 49 Medial uppmärksamhet 50 Bygga nätverk och nätverka 54 Pressmeddelanden 57 Mässor 60 Sponsring 64 Internet 67 Internetmarknadsföring 68 Webbutik 70 E-post 73 Annonser på nätet 74 Sociala medier 76 Vad du får göra och inte göra på internet 79 DM och DR 87 Direktmarknadsföring (DM) 88 Direktreklam (DR) 89 Adresser och kundregister 94 Oadresserad direktreklam 97 Testa utskicken 98 Telemarketing och telefonförsäljning 101 Gör det själv 103 Att skapa en bra hemsida 104 Att skriva reklamtexter 107 Säljande annonser 111 Lagar och regler 121 Tillåtet och förbjudet i marknadsföringen 122 Alkohol och tobak 137 Ta och ge muta 138 Skatteregler 142 Sökordsregister 148