Hylla
Författare/Namn
Uniform titel
Titel
Utgivning, förlag, etc. Studentlitteratur, Lund : 2015
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Innehåll Inledning -- Läroförståelsens grunder -- Lärande ts processer och dimensioner -- Olika typer av lärande -- Lärande ts innehållsdimension -- Lärande ts drivkraftsdimension -- Lärande ts samspelsdimension -- Lärande ts helhet -- Hinder för lärande -- Lärande , dispositioner och förutsättningar -- Lärande och levnadslopp -- Lärande i olika lärorum -- Lärande , utbildning och samhälle -- Överblick
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*00018818cam a2203373 a 4500
*001188853
*00520171002130729.0
*008150422s2015 sw ||||e||||||000 0|swe|c
*020 $a9789144107981
*035 $a(BOKR)9789144107981
*035 $a(SE-LIBR)17872793
*0411 $aswe$hnor
*08204$a370.1523$223/swe
*084 $aDoeaa$2kssb/8
*084 $aEaac$2kssb/8
*1001 $aIlleris, Knud
*24010$aLæring.$lSvenska
*24510$aLärande /$cKnud Illeris ; översättning: Sten Andersson.
*250 $a3., [uppdaterade] uppl.
*260 $aLund :$bStudentlitteratur,$c2015
*300 $a341 s.$c23 cm
*5058 $aInledning -- Läroförståelsens grunder -- Lärande ts processer och dimensioner -- Olika typer av lärande -- Lärande ts innehållsdimension -- Lärande ts drivkraftsdimension -- Lärande ts samspelsdimension -- Lärande ts helhet -- Hinder för lärande -- Lärande , dispositioner och förutsättningar -- Lärande och levnadslopp -- Lärande i olika lärorum -- Lärande , utbildning och samhälle -- Överblick
*650 7$aPedagoger
*650 7$aInlärning$xpsykologiska aspekter
*650 7$aPedagogik$xteori, filosofi
*65012$aLearning
*65022$aModels, Psychological
*65022$aPsychology, educational
*650 7$aEducation
*650 7$aTeaching$0(DLC)sh 85133052
*650 7$apsychological factors
*650 0$aEducators
*650 4$aPedagogik
*650 4$aInlärning
*650 4$apedagogisk metodik
*650 4$aKognitiv psykologi
*650 4$aLearning
*650 4$aTeaching$0(DLC)sh 85133052
*650 4$aTeaching - Methodology
*650 4$aCognitive psychology
*650 7$aUtbildning
*650 7$aMotivation
*650 7$aKompetens
*650 7$aKompetensutveckling
*650 7$aKognition
*650 4$aLärmiljöer
*653 $apsykologiska aspekter
*653 $aLärande
*7001 $aAndersson, Sten$4trl
*852 $cDoe
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.