Hylla
Författare/Namn
Titel Så vinner du kommunikations-kriget : med berättelsen som vapen
Varianttitel Så vinner du kommunikationskriget Bäst story vinner!
Utgivning, förlag, etc.
SAB Klassning
Omfång
Annat medium även utgiven elektroniskt Så vinner du kommunikationskriget ISBN 9789137145907
ISBN
Antal i kö:
*00001194cam a2200361 i 4500
*001260799
*00520151031084400.0
*007
*008150418s2015 sw |||e |00| 0 swe c
*020 $a9789137145891$qinbunden
*035 $a(BOKR)9789137145891
*035 $a(SE-LIBR)17861474$x17861474
*08204$a658.45$223/swe
*084 $aQbac$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aSchlingmann, Per, $d1970-
*24510$aSå vinner du kommunikations-kriget :$bmed berättelsen som vapen /$cPer Schlingmann
*24618$aSå vinner du kommunikationskriget
*24614$aBäst story vinner!
*260 $a[Stockholm] :$bForum,$c[2015]$0Stockholm :
*264 3$aLeck, Tyskland,$c2015
*300 $a151 sidor ;
*592 $aClip2MM$b2015-11-19
*77608$iäven utgiven elektroniskt$tSå vinner du kommunikationskriget$z9789137145907$wIMP(SE-LIBR)18029325
*852 $hQba
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Per Schlingmann är föreläsare och rådgivare inom kommunikation och ledarskap. Han menar att i kampen om människors tid och uppmärksamhet blir den vinnare som etablerar historier som andra vill föra vidare. Här förklaras hur det nya kommunikationslandskapet fungerar och hur man själv kan bli framgångsrik i kommunikationskriget.
Ingång 7 1. Kommunikationsdimman är här 15 2. Välkommen till ett nytt slagfält 27 3. Glöm allt du trodde var sant 51 4. Skapa ett kommunikationslabb 63 5. Flytta in i framtiden 73 6. Ta på dig politikerdräkten 85 7. Bli en kulturkramare 95 8 Från verkställande direktör till verkställande regissör 107 9. Boosta ditt förtroende 121 10. Kom ut 137 Utgång 151