Hylla
Författare/Namn
Titel Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Utgivning, förlag, etc.
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Allmän Bakre omslag: "I karriären.se"
Term
ISBN
Antal i kö:
*00003614cam 12200961 i 4500
*001289499
*00520170421141516.0
*008170224s2017 sw ||||e |00| 0 swe d
*020 $a978-91-47-12234-9 $qinbunden
*035 $a(BOKR)9789147122349
*035 $a(SE-LIBR)20096449
*08204$a658.85 $223/swe
*084 $aQblnc $2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aThordén, Ulla-Lisa,$d1951-
*24510$aMöt kunden öga mot öga : $bnyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen / $cUlla-Lisa Thordén
*250 $aFörsta upplagan
*260 $bLiber,$c2017
*300 $a193 sidor ; $c25 cm
*500 $aBakre omslag: "I karriären.se"
*650 7$aPersonlig försäljning
*650 7$aAffärskommunikation
*650 7$aKundrelationer
*650 0$aCustomer relations
*650 0$aBusiness communication
*852 $hQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
9 Välkommen! DEL 1 VIVA! ETT LÖNSAMT FÖRHÅLLNINGSSÄTT SOM FÖRENKLAR (SÄLJ)MÖTEN 18 Ett förhållningssätt som fungerar 28 Fördelar och nackdelar med analoga möten Kränga, attraktionssälja eller målsälja? 40 Kommunikation behöver (också) tränas DEL 2 FRUKTBARA MÖTEN FÖR SÄLJSKYGGA SPECIALISTER 46 Syfte och mål för möten med mening 49 Behöver man alltid ses öga mot öga? 51 Tillfällen när vi verkligen ska ses öga mot öga 58 Oväntade möten med överraskande resultat 62 Hur funkar din kund och vem är det? 67 Kundens verklighetsuppfattning styr intresset 72 Så får du kunden att committa sig 88 Våga styra samtalet och knyta ihop affären 96 Sätt rätt pris från början - kunden höjer det inte! 103 Bra, billigt eller snabbt? 110 Om kommunikationen uteblir 113 Förhandla, förhandla, förhandla! 119 När kunden ställer tuffa följdfrågor 121 19 anledningar till att en kund svarar nej 124 Vill - och behöver - du byta ut dina kunder? DEL 3 DU, DINA TANKAR OCH DITT (KROPPS)SPRÅK 136 Och vem är du? 144 Obehag och rädsla kan förhindra spännande möten 149 Vi måste inte snacka för att talas vid 156 Ordlöst maktspråk och härskarteknik 162 Fördomar - hur kul är de? 166 Agera alltid professionellt DEL 4 CHECKLISTOR OCH LATHUNDAR NÄR DU HAR BRÅTTOM 172 15 samvetsfrågor inför ditt säljarbete 174 5 förberedelser inför ett (första) möte 177 12 tips när du ska kommunicera med en kund 178 13 kom-ihåg inför förhandlingar 180 4 steg för utvärdering efter samtalet 181 10 frågor på vägen mot beslut eller affär 182 11 frågor att ställa efter uppdragets utförande 183 6 frågor om du fastnat i olönsamhetens råttfälla 6 snabbtips för att säljpeppa dig själv inför en ny säsong 187 12 tanketips att hämta kraft ur 189 7 grundprinciper som tål att sägas igen och igen 190 9 praktiska förslag för kundupplevelser i världsklass 192 Läslust - ett urval