Hylla
Författare/Namn
Titel Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Utgivning, förlag, etc. Ekerlids förlag, Stockholm : [2020]
SAB Klassning
Omfång 159 sidor illustrationer 21 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch. Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden. Behandlar även Elin Kling, Miroslava Duma och Lisen Bratt Fredricson
Term
ISBN
Antal i kö:
*00007619cam a2201393 i 4500
*001327961
*00520200219102915.0
*008191025s2020 sw ||||e||||||000 0|swe|d
*020 $a9789188849502$qdanskt band
*035 $a(BOKR)9789188849502
*035 $a(SE-LIBR)s3l2dsg8qb2zj2wx
*041 $aswe
*08204$a658.827$223/swe
*084 $aQba$2kssb/8
*084 $aQblb$2kssb/8
*1001 $aWinroth, Karin,$d1964-
*24510$aFashionabla varumärken och passionerade entreprenörer /$cKarin Winroth.
*264 1$aStockholm :$bEkerlids förlag,$c[2020]
*300 $a159 sidor$billustrationer$c21 cm
*520 $aBoken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch. Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden.
*520 $aBehandlar även Elin Kling, Miroslava Duma och Lisen Bratt Fredricson
*650 7$aVarumärken
*650 7$aEntreprenörskap
*650 7$aMode
*650 7$aVarumärkesbyggande
*650 0$aEntrepreneurs hip
*650 0$aFashion
*650 0$aTrademarks
*8528 $cQba
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.