Webbsök

Contenthandboken : så gör du bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Qbl
Författare/Namn
Titel
  • Contenthandboken : så gör du bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation
Varianttitel
  • Contenthandboken : hur du gör bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation : så kan du arbeta med text, video, ljud, bild och grafik
Utgivning, förlag, etc.
  • AP-förlaget, [Solna] : [2020]
SAB Klassning
Omfång
  • 296 sidor 21 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Term
ISBN
  • 9789187431043
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00007348cam a22011537i 4500
*001328374
*00520200211143958.0
*008200103s2020    sw ||||e||||||000 0|swe|d
*020  $a9789187431043$qinbunden
*035  $a(BOKR)9789187431043
*035  $a(SE-LIBR)htk24ltnfpclm4ht
*041  $aswe
*08204$a381$223/swe
*084  $aQblb$2kssb/8
*1001 $aStaunstrup, Pontus,$d1962-
*24510$aContenthandboken :$bså gör du bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation /$cPontus Staunstrup.
*24614$aContenthandboken :$bhur du gör bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation : så kan du arbeta med text, video, ljud, bild och grafik
*264 1$a[Solna] :$bAP-förlaget,$c[2020]
*300  $a296 sidor$c21 cm
*520  $aDet här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
*650 7$aMarknadsföring
*650 7$aKommunikation
*650 0$aMarketing
*650 0$aCommunication
*8528 $cQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Lukk
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
B ex 1Utlånat27.12.2023Bjärred vuxenavdelningQbl