Hylla
Författare/Namn
Titel Badfluence? : makt, miljoner & halvsanningar i social a medier
Varianttitel Badfluence? : makt, miljoner och halvsanningar i social a medier
Utgivning, förlag, etc. Atlas, [Stockholm] : [2020]
SAB Klassning
Omfång 310 sidor illustrationer 21 cm
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*00010573cam a2201897 i 4500
*001334539
*00520201009104019.0
*008200312s2020 sw ||||e||||||000 0|swe|d
*020 $a9789173897488$qdanskt band
*035 $a(BOKR)9789173897488
*035 $a(SE-LIBR)7kk0jkfq5l73cxtb
*041 $aswe
*08204$a658.87202854678$223/swe
*084 $aBv$2kssb/8
*084 $aQblb$2kssb/8
*100 $aLundin, Julia,$d1990-
*24510$aBadfluence? :$bmakt, miljoner & halvsanningar i social a medier /$cJulia Lundin, Yasmine Winberg.
*246 1$aBadfluence? :$bmakt, miljoner och halvsanningar i social a medier
*264 1$a[Stockholm] :$bAtlas,$c[2020]
*300 $a310 sidor$billustrationer$c21 cm
*650 7$aInfluerare
*650 7$aSocial a medier
*650 7$aMarknadsföring via social a medier
*650 7$aMakt (samhällsvetenskap)
*650 0$aPower (Social sciences )
*650 7$aInternet marketing
*650 0$aSocial media
*653 $aInfluerare
*653 $asocial a medier
*653 $aMarknadsföring via Internet
*653 $aMakt
*7001 $aWinberg, Yasmine,$d1987-$4aut$0https://libris.kb.se/6kczl2sk4pdc0lqh#it
*8528 $cBv
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Influencers är vår tids nya älsklingar, men också tidernas minst granskade makthavare. Med sin miljonpublik formar de en helt ny generation genom sina Instagramflöden. Badfluence? Boken undersöker hur samhället påverkas av den miljardindustri som växt fram de senaste 15 åren. Med hjälp av forskare, experter och influencers själva avtecknar författarna en värld av halvsanningar, bluffsiffror och smygreklam./Btj