Hylla
Titel Förskollärarens metod och vetenskapsteori
Utgivning, förlag, etc. Liber, Stockholm : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*001340790
*00520230207124012.0
*008201204s2021 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789147139842$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789147139842
*035 $a(SE-LIBR)q3441t1wn3bpz251
*041 $aswe
*08204$a372.2101$223/swe
*084 $aEa:dd$2kssb/8
*084 $aEm-c.01$2kssb/8
*084 $aAefe $2kssb/8
*24510$aFörskollärarens metod och vetenskapsteori /$cAnnica Löfdahl Hultman och Katarina Ribaeus (red.).
*250 $aAndra upplagan
*264 1$aStockholm :$bLiber,$c[2021]
*300 $a178 sidor$billustrationer
*520 $aFörskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
*650 7$aForskningsmetodik
*650 7$aFörskolepedagogik$xteori, filosofi
*650 7$aFörskolepedagogik$xmetodik
*653 $aFörskolan
*653 $aFacklitteratur för förskolan
*653 $aFörskolepedagogik
*653 $aForskningsmetodik
*7001 $aLöfdahl Hultman, Annica,$d1960-$4edt$0https://libris.kb.se/wt7bhkdf54t1xb6#it
*7001 $aRibaeus, Katarina,$d1970-$4edt$0https://libris.kb.se/b8nrzmnv3kj4chh#it
*8528 $cEa
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.