Hylla
Författare/Namn
Uniform titel Kotler on marketing Svenska
Titel Kotlers marknadsföring : att skapa, vinna och dominera marknader
Utgivning, förlag, etc. Liber ekonomi, Malmö : 1999
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Serie
Anmärkning: Allmän 3. [tr.], 2004 Orig:s titel: Kotler on marketing svenska Tryckningar finns 3. [tr.], 2004
Term
Ämnesord
Genre/Form
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*00010115cam a2201945 4500
*001342309
*00520190612173120.0
*008020113s1999 sw ||||e||||||000 0|swe|
*020 $a9147045132$qINB.$c491:00
*020 $a9789147045136$qinb.
*035 $5Bo$a(Bo)290635
*035 $5Mo$a(Mo)b1427050
*035 $a(SE-LIBR)8354275
*0411 $aswe$heng
*08204$a658.8$222
*084 $2kssb/8$aHC 900
*084 $aQblb$2kssb/6
*084 $5Ja$aX70
*084 $5Krh$aQblb$2kssb/6
*084 $5Mo$aQblb$2kssb/8
*1001 $aKotler, Philip,$d1931-
*24010$aKotler on marketing$lSvenska
*24510$aKotlers marknadsföring :$batt skapa, vinna och dominera marknader /$cPhilip Kotler ; översättning: Lars Ahlström.
*250 $a1. uppl.
*264 1$aMalmö :$bLiber ekonomi,$c1999
*300 $a280 s.$c22 cm
*4901 $aBättre ledarskap ,$x99-0140014-7
*500 $a3. [tr.], 2004
*500 $5Mo$aOrig:s titel: Kotler on marketing
*500 $5Mo$asvenska
*500 $5S$aTryckningar finns
*500 $5Umdp$a3. [tr.], 2004
*650 7$aMarknadsföring
*650 7$amarketing
*650 7$aMarketing
*653 $aMarknadföring
*653 $aMarknadsföring
*653 $aMarknadsföring
*653 $aFöretagsekonomi
*653 $aMarknadsföring
*655 4$aBok
*698 $5Z$bMarknadsföring
*698 $5Z$bPublicity - commercial
*698 $5Z$bAdvertising
*698 $5Z$bReklam
*698 $5Z$bMarketing
*7001 $aAhlström, Lars,$d1963-$4trl$0https://libris.kb.se/sq47c3sb51r8z7b#it
*852 $hQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Förord 7 Del ett: Strategisk marknadsföring 1 Att bygga vinstrika företag med marknadsföring i världsklass 15 2 Att använda marknadsföring för att förstå, skapa, kommunicera och erbjuda värde 31 3 Att identifiera möjligheter på marknaden och utveckla riktade erbjudanden 52 4 Att utveckla erbjudanden och bygga ett varumärkeskapital 74 Del två: Taktisk marknadsföring 5 Att utveckla och utnyttja marknadsinformation 97 6 Att utforma marknadsmixen 121 7 Att skaffa, behålla och utveckla en trogen kundkrets 152 8 Att skapa och ge kunden ett större värde 173 Del tre: Marknadsföring i organisationen 9 Att planera och organisera en effektivare marknadsföring 211 10 Att utvärdera styrning av marknadsföringen 223 Del fyra: Marknadsföring i förändring 11 Att anpassa sig till den elektroniska marknadsföringens tidevarv 245 Bilaga 263 Noter 271 Register 276