Hylla
Författare/Namn
Titel Högläsning : didaktik för språk-, läs- och skrivutveckling
Utgivning, förlag, etc. Studentlitteratur, Lund : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Den muntliga språkförmågan utgör grunden för barns läs- och skrivutveckling och behöver därför stimuleras på ett sätt som väcker nyfikenhet, lockar till spännande samtal och erbjuder rika lärtillfällen. Högläsning är en aktivitet med stor potential att just stärka och stödja barns språk-, läs- och skrivutveckling...
Term
Ämnesord
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*001342530
*00520220421163348.0
*008210304s2021 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789144137889$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789144137889
*035 $a(SE-LIBR)w8nz662rtcs7w87n
*041 $aswe
*08204$a372.452$223/swe
*084 $aEabf.02$2kssb/8
*084 $aF:dofa$2kssb/8
*1001 $aAlatalo, Tarja,$d1961-
*24510$aHögläsning :$bdidaktik för språk-, läs- och skrivutveckling /$cTarja Alatalo.
*250 $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2021]
*300 $a132 sidor$c23 cm
*520 $aDen muntliga språkförmågan utgör grunden för barns läs- och skrivutveckling och behöver därför stimuleras på ett sätt som väcker nyfikenhet, lockar till spännande samtal och erbjuder rika lärtillfällen. Högläsning är en aktivitet med stor potential att just stärka och stödja barns språk-, läs- och skrivutveckling...
*650 7$aSpråkutveckling
*650 7$aSpråkinlärning
*650 7$aHögläsning
*650 7$aDidaktik
*650 7$aLitteraturpedagogik i förskolan
*653 $aFacklitteratur för förskolan
*8528 $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.