Webbsök

Högläsning : didaktik för språk-, läs- och skrivutveckling
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eab
Författare/Namn
Titel
  • Högläsning : didaktik för språk-, läs- och skrivutveckling
Utgivning, förlag, etc.
  • Studentlitteratur, Lund : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
  • Upplaga 1
Omfång
  • 132 sidor 23 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Den muntliga språkförmågan utgör grunden för barns läs- och skrivutveckling och behöver därför stimuleras på ett sätt som väcker nyfikenhet, lockar till spännande samtal och erbjuder rika lärtillfällen. Högläsning är en aktivitet med stor potential att just stärka och stödja barns språk-, läs- och skrivutveckling...
Term
Ämnesord
ISBN
  • 9789144137889
Antal i kö:
  • 0 (1)
*000     cam a        i 4500
*001342530
*00520220421163348.0
*008210304s2021    sw |||||||||||000 0|swe|d
*020  $a9789144137889$qhäftad
*035  $a(BOKR)9789144137889
*035  $a(SE-LIBR)w8nz662rtcs7w87n
*041  $aswe
*08204$a372.452$223/swe
*084  $aEabf.02$2kssb/8
*084  $aF:dofa$2kssb/8
*1001 $aAlatalo, Tarja,$d1961-
*24510$aHögläsning :$bdidaktik för språk-, läs- och skrivutveckling /$cTarja Alatalo.
*250  $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2021]
*300  $a132 sidor$c23 cm
*520  $aDen muntliga språkförmågan utgör grunden för barns läs- och skrivutveckling och behöver därför stimuleras på ett sätt som väcker nyfikenhet, lockar till spännande samtal och erbjuder rika lärtillfällen. Högläsning är en aktivitet med stor potential att just stärka och stödja barns språk-, läs- och skrivutveckling...
*650 7$aSpråkutveckling
*650 7$aSpråkinlärning
*650 7$aHögläsning
*650 7$aDidaktik
*650 7$aLitteraturpedagogik i förskolan
*653  $aFacklitteratur för förskolan
*8528 $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Lukk
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
L ex 1Krav sänt06.12.2023Lomma vuxenavdelningEab
B ex 1Utlånat15.01.2024Bjärred vuxenavdelningEab