Hylla
Författare/Namn
Titel Guidad lek i förskolan - Språkutveckling mellan undervisning och lek
Utgivning, förlag, etc. Studentlitteratur, Lund : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång 136 sidor illustrationer 23 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Kan vi undervisa barn på ett lekfullt sätt så att de får möjlighet att utveckla språket och samtidigt stimuleras till socialt och kulturellt lärande? Detta är en av de viktigaste förskolepedagogiska frågorna i dag, när barn förutsätts lära sig ett ständigt växande innehåll i en snabbt föränderlig värld...
Term
Ämnesord
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*001355628
*00520220316110556.0
*008211028s2021 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789144138169$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789144138169
*035 $a(SE-LIBR)3hscgh951sfxmtgt
*041 $aswe
*08204$a372.21$223/swe
*084 $aEab.01$2kssb/8
*084 $aF:dofa$2kssb/8
*1001 $aSamuelsson, Robin,$d1985-
*24510$aGuidad lek i förskolan - Språkutveckling mellan undervisning och lek
*250 $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2021]
*300 $a136 sidor$billustrationer$c23 cm
*520 $aKan vi undervisa barn på ett lekfullt sätt så att de får möjlighet att utveckla språket och samtidigt stimuleras till socialt och kulturellt lärande? Detta är en av de viktigaste förskolepedagogiska frågorna i dag, när barn förutsätts lära sig ett ständigt växande innehåll i en snabbt föränderlig värld...
*650 7$aLek
*650 7$aSpråkutveckling
*650 7$aFörskolebarn
*650 7$aInlärning
*650 7$aFörskolepedagogik
*653 $aFacklitteratur för förskolan
*8528 $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.