Hylla
Titel Förskola n som lärandemiljö : för barn i behov av särskilt stöd
Utgivning, förlag, etc. Studentlitteratur, Lund : [2023]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång 272 sidor illustrationer 23 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Den här boken handlar om förskola n som lärmiljö för alla barn och i synnerhet för barn i behov av särskilt stöd. Syftet är att belysa vikten av att upptäcka barn som behöver stöd tidigt, och hur olika insatser kan planeras och organiseras för att gynna delaktighet, engagemang och lärande för alla barn i förskola n...[Bokinfo]
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*001368801
*00520230602143247.0
*008230118s2023 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789144132242$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789144132242
*035 $a(SE-LIBR)fwwn87kkcl6kxg5q
*041 $aswe
*08204$a371.90472$223/swe
*084 $aEab.01$2kssb/8
*24510$aFörskola n som lärandemiljö :$bför barn i behov av särskilt stöd /$credaktörer: Madeleine Sjöman, Eva Björck.
*250 $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2023]
*300 $a272 sidor$billustrationer$c23 cm
*520 $aDen här boken handlar om förskola n som lärmiljö för alla barn och i synnerhet för barn i behov av särskilt stöd. Syftet är att belysa vikten av att upptäcka barn som behöver stöd tidigt, och hur olika insatser kan planeras och organiseras för att gynna delaktighet, engagemang och lärande för alla barn i förskola n...[Bokinfo]
*650 7$aFörskolepedagogik
*650 7$aSpecialundervisning
*653 $aFacklitteratur för förskola n
*7001 $aSjöman, Madeleine,$d1967-$4edt$0https://libris.kb.se/kvc6xrtdh4k7klz3#it
*7001 $aBjörck-Åkesson, Eva,$d1952-$4edt$0https://libris.kb.se/fcrttk8z3l4kg34#it
*8528 $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.