Hylla
Författare/Namn
Titel Strategiskt lyssnande : så blir chefer, medarbetare och organisationer bättre på att lyssna
Utgivning, förlag, etc. Liber, Stockholm : [2023]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Att lyssna har många positiva effekter för organisationer . Lyssnandet ökar tilliten, engagemanget och arbetstillfredsställelsen. Trots den positiva påverkan och att organisationer har fler kommunikationskanaler än någonsin ägnas för lite tid åt att lyssna på kunder, medarbetare och andra viktiga intressenter. Hur kan det vara så? Det enkla svar...[Bokinfo]
Term
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a 7i 4500
*001372405
*00520230627114459.0
*008220422s2023 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789147143429$qinbunden
*035 $a(BOKR)9789147143429
*035 $a(SE-LIBR)4kj893932d398lj2
*041 $aswe
*08204$a658.45$223/swe
*084 $aQbac$2kssb/8
*1001 $aHeide, Mats,$d1968-
*24510$aStrategiskt lyssnande :$bså blir chefer, medarbetare och organisationer bättre på att lyssna /$cMats Heide & Anette Svingstedt.
*250 $aFörsta upplagan
*264 1$aStockholm :$bLiber,$c[2023]
*300 $a173 sidor$c22 cm
*520 $aAtt lyssna har många positiva effekter för organisationer . Lyssnandet ökar tilliten, engagemanget och arbetstillfredsställelsen. Trots den positiva påverkan och att organisationer har fler kommunikationskanaler än någonsin ägnas för lite tid åt att lyssna på kunder, medarbetare och andra viktiga intressenter. Hur kan det vara så? Det enkla svar...[Bokinfo]
*650 7$aLyssnande
*650 7$aOrganisationspsykologi
*650 7$aKommunikation inom organisationer
*650 7$aStrategisk planering
*7001 $aSvingstedt, Anette$4aut
*852 $cQba
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.