Webbsök

Småbarnspedagogik : fenomenologiska och estetiska förhållningssätt
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eab
Titel
  • Småbarnspedagogik : fenomenologiska och estetiska förhållningssätt
Utgivning, förlag, etc.
  • Liber, Stockholm : 2006
SAB Klassning
Upplaga
  • 1. uppl.
Omfång
  • 270 s : ill.
Medarbetare
ISBN
  • 91-47-05321-6 (korr.)
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00002806cam  2200721 a 4500
*00179670
*00520060307095152.0
*008       2006           e          0 swe
*020  $a91-47-05321-6 (korr.)$x91-47-05321-6
*035  $a79670
*0411 $aswe$hnor
*082  $a372.21
*084  $aEab.01
*24510$aSmåbarnspedagogik :$bfenomenologiska och estetiska förhållningssätt /$cGunvor Løkken, Synnøve Haugen och Monika Röthle (red.) ; översättning: Eva Trädgårdh
*250  $a1. uppl.
*260  $aStockholm :$bLiber,$c2006
*300  $a270 s :$bill.
*7001 $aLøkken, Gunvor$4edt
*7001 $aHaugen, Synnøve$4edt
*7001 $aRöthle, Monika$4edt
*7001 $aTrägårdh, Eva$4trl
*850  $aLoBj
*852  $cEab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

MTM:s talboksannotation: Hur kan förskollärare arbeta med de allra minsta barnen i förskolan? Utmaningen för småbarnspedagogen är att växla mellan att vara deltagare, stöttepelare samt uppmärksam observatör i de minsta barnens projekt. Detta kräver både kunskap och erfarenhet. Bokens syfte är att göra läsaren uppmärksam på sin roll i barnens lärandeprocesser

Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
L ex 1Tillgängligt Lomma vuxenavdelningEab
B ex 1Tillgängligt Bjärred vuxenavdelningEab