Webbsök

Barn läser och skriver : specialpedagogiska perspektiv
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eu
Titel
  • Barn läser och skriver : specialpedagogiska perspektiv
Utgivning, förlag, etc.
  • Studentlitteratur, Lund : 2009
SAB Klassning
Upplaga
  • 1. uppl.
Omfång
  • 312 s.
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
  • 978-91-44-04874-1
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00003767cam 12201009 a 4500
*00193163
*00520090916155205.0
*008090219s2009    sw ||||e     |00| 0 swe c
*020  $a978-91-44-04874-1$x978-91-44-04874-1
*035  $a(SE-LIBR)11311126$x11311126
*035  $a(Mo)b1771423
*035  $a(Burlöv)94123
*035  $x11311126
*082  $a372.43
*084  $aEue
*084  $aEaaca.02
*24510$aBarn läser och skriver :$bspecialpedagogiska perspektiv /$cLouise Bjar & Astrid Frylmark (red.) ; översättning av kapitel 8: Inger Lindelöf
*250  $a1. uppl.
*260  $aLund :$bStudentlitteratur,$c2009
*300  $a312 s.
*653  $aSkrivinlärning
*653  $aläsinlärning
*653  $aläs- och skrivsvårigheter
*7001 $aBjar, Louise$4edt
*7001 $aFrylmark, Astrid$4edt
*850  $aLoBj
*852  $cEu
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Förlagsinformation: Den här boken handlar om de barn som av någon anledning inte lyckas med den första läs- och skrivinlärningen, de som tappar sugen och därmed tilltron till sin egen förmåga att lära. Boken är avsedd för blivande och verksamma lärare, speciallärare och specialpedagoger i grundskolans tidiga år inklusive förskoleklass. Den är också lämplig som kurslitteratur i fördjupningskurser för logopeder, psykologer och skolsköterskor samt andra som är verksamma inom elevhälsan.

Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
B ex 1Tillgängligt Bjärred vuxenavdelningEu