Hylla
Författare/Namn
Titel WOW! : Så får du dina kunder att rekommendera dig
Utgivning, förlag, etc. Soderpalm Publishing, Göteborg : 2010
SAB Klassning
Omfång
Anmärkning: Allmän
Term
ISBN
Antal i kö:
*00003345cam a2200697 a 4500
*00197784
*00520110217101107.0
*008100903s2010 sw ||||e||||||000 0|swe|c
*020 $a9789186077389$qinb.
*035 $a(SE-LIBR)11902810
*041 $aswe
*08204$a658.812$222/swe
*084 $aQbla$2kssb/8
*1001 $aLydahl, Tomas,$d1962-
*24510$aWOW! :$bSå får du dina kunder att rekommendera dig /$cTomas Lydahl ; med förord av Gitomer Jeffrey
*264 1$aGöteborg :$bSoderpalm Publishing,$c2010
*300 $a109 s.$c22 cm
*500 $5Li$aPliktex.
*650 7$aMarknadsföring
*650 7$aKundrelationer
*650 7$aKundnöjdhet
*650 0$aCustomer relations
*650 0$aConsumer satisfaction
*650 0$aMarketing
*852 $cQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.
Förord 7 What are they saying about you? Jeffrey Gitomer 9 Varför ska du få dina kunder att rekommendera dig? 11 Så här läser du boken 13 Kunderna ska väl vara glada att de får handla av mig? 15 Underskatta aldrig kundens VERKLIGA värde 21 Nöjda kunder kommer inte nödvändigtvis tillbaka 27 Säger dina kunder Tack eller WOW? 34 Vill du ha riktigt kul? Leverera över förväntningarna! 52 Vill du bli bäst i branschen? Involvera dina kunder! 59 Att få högsta möjliga effektivitet är enklare än du tror 65 Klagomål är toppen! 72 Vill du öka din omsättning med 100 procent eller mer? 79 Få alla med på tåget 86 Ta fram kartan 94 Då kör vi förbi dina konkurrenter! Eller? 101 Tack 106 Appendix 107