Webbsök

Badfluence? : makt, miljoner & halvsanningar i sociala medier
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Bv
Författare/Namn
Titel
  • Badfluence? : makt, miljoner & halvsanningar i sociala medier
Varianttitel
  • Badfluence? : makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier
Utgivning, förlag, etc.
  • Atlas, [Stockholm] : [2020]
SAB Klassning
Omfång
  • 310 sidor illustrationer 21 cm
Term
Ämnesord
Medarbetare
ISBN
  • 9789173897488
Antal i kö:
  • 0 (0)
*00010573cam a2201897 i 4500
*001334539
*00520201009104019.0
*008200312s2020    sw ||||e||||||000 0|swe|d
*020  $a9789173897488$qdanskt band
*035  $a(BOKR)9789173897488
*035  $a(SE-LIBR)7kk0jkfq5l73cxtb
*041  $aswe
*08204$a658.87202854678$223/swe
*084  $aBv$2kssb/8
*084  $aQblb$2kssb/8
*100  $aLundin, Julia,$d1990-
*24510$aBadfluence? :$bmakt, miljoner & halvsanningar i sociala medier /$cJulia Lundin, Yasmine Winberg.
*246 1$aBadfluence? :$bmakt, miljoner och halvsanningar i sociala medier
*264 1$a[Stockholm] :$bAtlas,$c[2020]
*300  $a310 sidor$billustrationer$c21 cm
*650 7$aInfluerare
*650 7$aSociala medier
*650 7$aMarknadsföring via sociala medier
*650 7$aMakt (samhällsvetenskap)
*650 0$aPower (Social sciences)
*650 7$aInternet marketing
*650 0$aSocial media
*653  $aInfluerare
*653  $asociala medier
*653  $aMarknadsföring via Internet
*653  $aMakt
*7001 $aWinberg, Yasmine,$d1987-$4aut$0https://libris.kb.se/6kczl2sk4pdc0lqh#it
*8528 $cBv
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.

Influencers är vår tids nya älsklingar, men också tidernas minst granskade makthavare. Med sin miljonpublik formar de en helt ny generation genom sina Instagramflöden. Badfluence? Boken undersöker hur samhället påverkas av den miljardindustri som växt fram de senaste 15 åren. Med hjälp av forskare, experter och influencers själva avtecknar författarna en värld av halvsanningar, bluffsiffror och smygreklam./Btj

Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
L ex 1Tillgängligt Lomma vuxenavdelningBv