Hylla
Författare/Namn
Titel
Utgivning, förlag, etc. Sanoma utbildning, Stockholm : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
Omfång 229 sidor illustrationer 24 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföring en till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Term
Medarbetare
ISBN
Antal i kö:
*000 cam a i 4500
*001339456
*00520231013142152.0
*008201121s2021 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789152360811$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789152360811
*035 $a(SE-LIBR)zb9t1dcnwnfwdchp
*041 $aswe
*08204$a658.872$223/swe
*084 $aQblb$2kssb/8
*084 $aPucb$2kssb/8
*1001 $aStröm, Roger,$d1963-
*24510$aDigital marknadsföring /$cRoger Ström & Martin Vendel.
*250 $aTredje upplagan
*264 1$aStockholm :$bSanoma utbildning,$c[2021]
*300 $a229 sidor$billustrationer$c24 cm
*520 $aDigital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföring en till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
*650 7$aMarknadsföring via internet
*650 7$aMobil marknadsföring
*650 7$aSociala medier
*7001 $aVendel, Martin,$d1963-$4aut$0https://libris.kb.se/mkz29kl5582v397#it
*8528 $cQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.