Webbsök

Digital marknadsföring
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Qbl
Författare/Namn
Titel
  • Digital marknadsföring
Utgivning, förlag, etc.
  • Sanoma utbildning, Stockholm : [2021]
SAB Klassning
Upplaga
  • Tredje upplagan
Omfång
  • 229 sidor illustrationer 24 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Term
Medarbetare
ISBN
  • 9789152360811
Antal i kö:
  • 0 (0)
*000     cam a        i 4500
*001339456
*00520231013142152.0
*008201121s2021    sw |||||||||||000 0|swe|d
*020  $a9789152360811$qhäftad
*035  $a(BOKR)9789152360811
*035  $a(SE-LIBR)zb9t1dcnwnfwdchp
*041  $aswe
*08204$a658.872$223/swe
*084  $aQblb$2kssb/8
*084  $aPucb$2kssb/8
*1001 $aStröm, Roger,$d1963-
*24510$aDigital marknadsföring /$cRoger Ström & Martin Vendel.
*250  $aTredje upplagan
*264 1$aStockholm :$bSanoma utbildning,$c[2021]
*300  $a229 sidor$billustrationer$c24 cm
*520  $aDigital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används.  Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats.  Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case.  Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
*650 7$aMarknadsföring via internet
*650 7$aMobil marknadsföring
*650 7$aSociala medier
*7001 $aVendel, Martin,$d1963-$4aut$0https://libris.kb.se/mkz29kl5582v397#it
*8528 $cQbl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Lukk
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
B ex 1Tillgängligt Bjärred vuxenavdelningQbl
L ex 1Tillgängligt Lomma vuxenavdelningQbl